Nieuws
27.03.2023

Pieperpost en Willie kondigen eerste biologisch afbreekbare buttplug aan Den Haag/Rotterdam, 27 maart 2023 – Online sexshop Willie.nl en Pieperpost – een bedrijf dat gepersonaliseerde aardappels verkoopt – hebben de krachten gebundeld om een innovatief product op de markt te brengen. De eerste milieuvriendelijke en biodegradable buttplug, die ze liefkozend en toepasselijk ‘Aarsappel’ noemen, is vanaf komende week verkrijgbaar in de webshops van beide bedrijven.

“We willen al een tijdje de volgende stap zetten op het gebied van duurzaamheid en nu hebben we samen met Pieperpost een slag kunnen maken”, aldus Willies marketingspecialist en gelegenheidswoordvoerder Rob Kolmus. De samenwerking tussen beide bedrijven is gestart met het doel de seksspeeltjesbranche op een laagdrempelige manier te verduurzamen. Veel onderzoek en prototypes verder, kan de Aarsappel officieel aangekondigd worden.

De Aarsappel is een buttplug met rauwe aardappel als hoofdbestanddeel. Naast biologisch afbreekbaar, is aardappel vriendelijk en kalmerend voor de (gevoelige) huid en elimineert het gifstoffen. Daarnaast is het rijk aan antioxidanten en vitamine C, wat ontstekingen en donkere kringen tegengaat. Bovendien is aardappel zo goed als PH-neutraal.

De aardappels die voor de buttplug gebruikt worden, voldoen vanwege hun vorm of grootte niet aan EU-regelgeving omtrent consumptie. Pieperpost gaat met hun succesvolle gepersonaliseerde aardappels verspilling van deze aardappels al tegen en zag in Willie een partner om dit op een originele manier uit te breiden.

Het team achter de Aarsappel wil laten zien dat een erotisch product milieuvriendelijk kan zijn zonder concessies te doen aan kwaliteit. En dat dit op een simpele manier gerealiseerd kan worden, zodat het voor een grote groep toegankelijk blijft. “We wilden van onze aardappels ook een ander, volledig biologisch afbreekbaar, product maken om voedselverspilling verder tegen te gaan. Uiteindelijk is het een zeer intiem product geworden, waarbij de klantervaring het belangrijkst is”, aldus Fanar Al-Obaidy, mede-oprichter van Pieperpost. “Die test heeft de Aarsappel tot nu toe goed doorstaan, dus we zijn klaar voor het grote publiek.”

De Aarsappel is binnenkort verkrijgbaar in drie maten, waarvan ‘krieltje’, de kleinste maat, bedoeld is voor beginnende liefhebbers en de grootste maat, ‘Bildstar’, uitermate geschikt is voor gevorderden.

Vanaf volgende week zijn ze verkrijgbaar in de webshops van Pieperpost.nl en Willie.nl.
01.02.2023

Willie verkoopt Wildboeket met speeltje voor Valentijnsdag Den Haag, 1 februari 2023 – Willie.nl zet deze Valentijnsdag de bloemetjes buiten met Pluukz. Samen hebben ze een stoute versie van een geliefd valentijnscadeau op de markt gebracht: Willies Wildboeket, een speelse bos bloemen met een speeltje van Willie Toys. Met deze originele en ludieke actie biedt de erotiekwebshop een unieke cadeau-optie. Daarmee willen ze het gebruik van seksspeeltjes in relaties verder normaliseren.

Campagne ‘Samen bloementjes buitenzetten’
Wat Willie betreft hoef je liefde nooit te verbloemen, maar zéker niet op Valentijnsdag. Daarom is de erotiekwebshop speciaal voor de gelegenheid een samenwerking aangegaan met onlinepluktuin Pluukz. Een dergelijke samenwerking zien we in Nederland voor het eerst. De speciale wildboeketten worden discreet bezorgd met een speciale bloemenkoerier op Valentijnsdag.

Willies Wildboeket is verkrijgbaar in 3 varianten 

De Wildboeketten worden geleverd inclusief valentijnskaartje met op de voorkant: “Samen de bloemetjes buiten zetten?” Op de achterkant is, naast de tekst “omdat ik f*cking gek op je ben”, ruimte om een persoonlijke valentijnsboodschap mee te sturen.

De boeketten zijn exclusief tot en met 12 februari bij Willie te bestellen en worden op Valentijnsdag geleverd. Uiteraard discreet in Nederland en België.

Deze valentijnscampage is van 6 tm 12 februari door heel Nederland te zien op billboards langs de drukste snelwegen.
09.06.2022

Wat een PIEP-reclame Den Haag, 9 juni 2022 – Willie.nl verzint een creatieve manier om reclame te maken en hoopt daarmee niet alleen zijn producten, maar ook het onderwerp seksueel plezier meer onder de aandacht te brengen.

De gespierde Coca Cola Light-man die zijn natte shirt uitwringt, zoenende mannen op de posters van Suit Supply en menig model dat, gehuld in weinig kleding, uitdagend de camera inkijkt om parfum aan te prijzen: sex sells. Behalve als je seksartikelen verkoopt. Want dáár reclame voor maken? Dat mag niet zomaar. Als erotische webshop kun je je daarover over opwinden, maar je kunt er ook een creatieve oplossing voor bedenken. Willie.nl deed dat laatste. En dus kun je de komende twee weken op radio 538 reclamespotjes van Willie voorbij horen komen. Een primeur!

*Piep*
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat er schunnige woorden door de autospeakers knallen terwijl de kinderen achterin zitten. De spotjes moeten volgens de Nederlandse Reclame Code immers wel ‘in overeenstemming zijn met de goede smaak en het fatsoen’ en ‘mogen niet in strijd zijn met het algemeen belang, de openbare orde of de goede zeden.’ Daarom zijn delen van de tekst weggepiept.

Suggestief? Het is maar net welke invulling je zelf aan de piepjes geeft. Gewaagd? Misschien. “Maar als we daarmee niet alleen onze producten, maar ook – en voorál – het onderwerp meer onder de aandacht kunnen brengen, is dat weer een stap vooruit richting het normaliseren ervan. Zo hopen we met deze reclame weer een stukje taboe te doorbreken”, aldus Willie.

Tongen los
Het mag dan misschien de eerste keer zijn dat een erotische webshop op deze manier reclame maakt, het is niet de eerste keer dat Willie ‘grijs gebied’ opzoekt. In de 12 jaar dat Willie bestaat (op Koningsdag vierde Willie zijn verjaardag!), heeft de erotische webshop al eerder een manshoge vibrator afgebeeld op een poster in een bushokje, tv-reclame gemaakt, een 50 Shades of Grey-lijn ontwikkeld naar aanleiding van het succes van de gelijknamige film én met Pasen vibrerende eitjes verstopt op meubelboulevards. Om maar wat voorbeelden te noemen.

Stuk voor stuk acties die de tongen losmaakten. Dat is ook nu weer precies het doel. Want dé manier om taboes te doorbreken, is praten. En als het brutaalste jongetje van de klas dan toch weer voor de 4e keer genomineerd wordt voor de Shopping Awards, zegt dat volgens Willie alleen maar dat die stoute schoenen ze goed staan. Die mogen dus vaker uit de kast.

De spotjes zijn van maandag 13 tot en met vrijdag 24 juni te horen op Radio 538.
04.04.2022

Willie.nl gaat exclusieve samenwerking aan met homeshopping organisatie Pik Business Willie.nl en Pik Business zijn een exclusieve samenwerking aangegaan voor erotische homeshopping party’s genaamd Willie Homeparty. (https://www.williehomeparty.nl)

Pik Business organiseert al enkele jaren erotische homeparty’s en gaat dit vanaf heden onder de vlag van webshop Willie.nl doen. Dankzij deze samenwerking kunnen vriendinnen nu thuis de ultieme sextoy shopping experience ervaren.

Willie.nl heeft reeds 12 jaar ervaring met de online verkoop van erotische artikelen en is een top 3 speler in de markt. Dankzij de grote hoeveelheid klantdata van Willie.nl en de ervaring van de consulenten van Pik Business, is een vernieuwend, vrouwvriendelijk assortiment samengesteld.

Met dit speciale assortiment kunnen we de eigentijdse vrouwen en vriendinnen, in hun thuisomgeving, met behulp van deskundige consulenten informeren over de beste en nieuwste erotische producten op dit moment.

De ultieme vriendinnenavond, Een ladies night 2.0
Willie.nl en Pik Business hebben samen onderzocht hoe een erotische homeparty 2.0 samengesteld zou moeten worden. Niet alleen het assortiment is vernieuwend en voorzien van producten van toonaangevende merken, met de nieuwste snufjes en technologie.

De focus ligt ook bij de consulenten die speciaal zijn geselecteerd en getraind waardoor zij experts zijn in het advies geven van vrouwen op het gebied van seksualiteit en zelfliefde maar ook weten hoe vriendinnen een ultieme avond samen kunnen beleven.

Dankzij de infrastructuur van Willie.nl worden de gekochte producten supersnel en conform de standaarden van de Thuiswinkel Waarborg geleverd. Spaarpunten en alle services van Willie zijn ook van toepassing op de homeparty’s.

Naast de Toyparty waarbij het kopen van erotische producten centraal staat, kan bij Willie Homeparty ook een hilarisch vrijgezellenfeest of een leerzame aftrekparty worden geboekt. Bij deze party’s worden de ultieme aftrektechnieken gedemonstreerd, waarna de deelneemsters ze zelf kunnen oefenen op een fleurige dildo die ze daarna ook mogen houden.

Het team van Pik business heeft een opleiding gevolgd voor seks coaching waarmee ze vrouwen kunnen helpen hun eigen seksualiteit te ontdekken en brengt dat weer over aan haar consulenten. Het is daardoor niet enkel een feestje waar je producten kunt kopen, maar waar je echt nuttige tips en ervaringen kunt opdoen.

Je kunt deze party’s dus zien als een Ladies night home party 2.0, een vernieuwend homeparty concept, de ultieme erotische thuiswinkel ervaring voor vriendinnen.

Willie in je woonkamer
Dankzij de samenwerking met Pik Business is er vanaf de start een vrijwel volledige dekking binnen Nederland en België.

Willie gaat dus naar de woonkamers van vrouwen maar de ambitie is er ook om op korte termijn feesten voor de LHBTQ+ groep te gaan ontwikkelen.
01.04.2022

Willie lanceert Wilnie.nl: geslaagde 1-aprilgrap Het had een gat in de markt kunnen zijn: Wilnie.nl, een platform waarop Willie niet-goedgekeurde retouren alsnog kan verkopen en waarop klanten hun toys kunnen aanbieden die ze zelf niet meer willen. En om de hygiëne te waarborgen, sturen we met elke bestelling een toycleaner mee… De een vond het een mooi, duurzaam initiatief, de ander iets minder, ‘maar ieder zijn ding’. Maar veruit de meesten waren scherp op de lanceringsdatum en konden er vooral om lachen. Gelukkig maar, want de lanceringsdatum was (inderdaad) 1 april.

Ontmaskerd, maar opgevallen
Hoewel meer mensen erin trapten dan we dachten (sorry, lieve volgers in de dm’s van onze collega’s!), was het voor de media een overduidelijke grap. Radio BNR leek ‘m zelfs een beetje flauw te vinden. Maar ontmaskerd of niet, voor ons is het geslaagd. De reacties van volgers, bekenden én media bewijzen namelijk nog maar eens dat je niet in een grap hoeft te trappen om ‘m leuk te vinden. Als je mondhoeken er maar van omhoog gaan!

Dat was onder meer het geval bij Qmusic en Twinkle, waar vooral de naam punten scoorde, en bij Veronica’s Ook Goedemorgen, waar ze smakelijk konden lachen om het (toch iets minder smakelijke) concept. Ook op o.a. RTL, LINDA., en De Stentor kreeg Wilnie.nl een eervol plekje tussen de leukste 1-aprilgrappen.

En minstens zo belangrijk: we hebben zelf misschien nog wel de meeste lol gehad. Dus terwijl jullie druk zijn met paaseitjes zoeken (heb je die van ons al gevonden?), broeden wij alvast op een nieuw concept.
11.11.2020

Willie.nl biedt Live Shopping aan tijdens Singles Day Erotiekshop Willie.nl haakt tijdens Singles Day in op de ‘Live Shopping’ trend die op dit moment in China zeer populair is. Deze manier van winkelen is daar goed voor een omzet van 150 miljard euro per jaar. Tijdens een live shopping event kan een grote groep deelnemers via een interactieve sessie alles te weten komen over bepaalde producten, waarna deze direct met een exclusieve, eenmalige korting kunnen worden aangeschaft.

Op 11 november om 20 uur zal Willie.nl het eerste live shopping event uitzenden via Instagram. Voor het event heeft Willie een samenwerking met Jamy Joy Sens, een bekende vlogger en journalist die regelmatig is te zien in het YouTube kanaal Pleasure Academy. Jamy Joy zal op interactieve wijze enkele populaire seksspeeltjes voor singles bespreken. Door het interactieve element worden de kijkers geïnspireerd hoe ze een bepaald product kunnen gebruiken en hoe een product werkt. Na afloop krijgen de deelnemers een exclusieve link waarmee de kijkers de mogelijkheid hebben om het product via Willie.nl te bestellen.

‘We hebben speciaal gekozen voor Singles Day om Live Shopping te introduceren. De singles behoren tot een doelgroep die makkelijk dit soort nieuwe concepten adopteert” geeft Jacqueline Albers van Willie.nl aan. Speciaal voor Singles Day zullen tijdens de live shopping enkele speeltjes worden besproken die met name vaak door singles worden gebruikt.

Wanneer het live shopping event aanslaat zal Willie.nl vaker zulke events organiseren. Daarnaast lanceert Willie.nl binnenkort een online versie van de traditionele homeparties op toyparty.nl

Start: Woensdag 11 november om 20:00 uur

Kanaal: https://www.instagram.com/willie.nl/

Presentatie: Jamy Joy

Duur: 20 min

23.09.2020

Aandacht voor erotiek bij Shopping Awards 2020

Op 17 september hebben vakjury en stemmend publiek Willie.nl beloond met een zilveren Shopping Award in de categorie 'Persoonlijke Verzorging’; de eerste keer dat een erotische webwinkel in de prijzen valt. Na meerdere nominaties is het dit jaar dubbel feest voor Willie.nl: een podiumplek bij de Shopping Awards én het 10-jarig jubileum.
Jacqueline Albers van Willie.nl was uiteraard blij met de waardering en denkt dat Corona daar indirect een bijdrage aan geleverd zou kunnen hebben; in het tweede kwartaal is de verkoop van erotische spelletjes en seksspeeltjes die samen met de partner gebruikt kunnen worden met maar liefst 120% gestegen. “Toen de lockdown werd afgekondigd zagen wij meteen een toename in de bestellingen, en interessant genoeg vooral bij de toys die je samen gebruikt. Terwijl op straat 1,5m afstand werd aangehouden, werd de afstand in de slaapkamer blijkbaar kleiner. Je hoorde destijds vaak mensen klagen over hoe zwaar het was om opeens 24 uur per dag overgeleverd te zijn aan je partner, maar de bestellingen bij Willie.nl vertelden een veel vrolijker verhaal.”, aldus Jacqueline Albers van Willie.nl

Albers is niet alleen blij voor Willie.nl, maar ook met de algemene waardering voor een erotische webwinkel. “Aan de enorme vraag naar dit soort producten zie je dat het inmiddels de gewoonste zaak van de wereld om je leven te verrijken met wat erotisch speelgoed, dat speelt natuurlijk niet pas sinds de lockdown” legt Albers uit. “En qua professionaliteit en klantvriendelijkheid doen we dan ook niet onder voor andere grote, gerenommeerde bedrijven. Al vanaf de oprichting, 10 jaar geleden, heeft Willie.nl service en klantgerichtheid hoog in het vaandel en het is mooi dat we daar nu een concreet bewijs van op de schoorsteenmantel kunnen zetten.”

Een Shopping Award blijkt voor Albers vooral inspiratie om het nóg beter te doen en de service nog meer toe te snijden op de consument. “Klantenservice is in onze branche heel persoonlijk – vanaf dag één hebben we geïnvesteerd in de relatie met onze klanten. Daarom zijn veel van onze klanten ook zo loyaal. Je hebt met je nieuwe Womanizer toch een andere band dan met je nieuwe broodrooster of bladblazer. Enerzijds waarderen klanten onze persoonlijke benadering, maar we horen ook vaak dat men onze relativerende toon, met een vleugje humor, kan waarderen. Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld onze bezorgoptie ‘niet bij de buren bezorgen’. Die was tijdens de lockdown trouwens onverminderd populair, ondanks dat de meeste mensen natuurlijk gewoon thuis waren en hun pakket zelf in ontvangst konden nemen,” vertelt Albers.

Over Willie.nl. Willie is onderdeel van het Haagse bedrijf CLS Healthcare en wil met haar producten een bijdrage leveren aan de gezondheid en het geestelijk welzijn van consumenten. Dit jaar viert Willie.nl haar 10-jarig jubileum.
21.09.2020

Seksleven bloeit op dankzij lockdown In het tweede kwartaal is de verkoop van erotische spelletjes en seksspeeltjes die samen met de partner gebruikt kunnen worden met maar liefst 120% gestegen. Dat blijkt uit cijfers van erotiekshop Willie.nl. De verkoop van condooms en SOA testen zijn in dezelfde periode daarentegen gedaald.

"Toen de lockdown werd afgekondigd zagen wij meteen een toename in de bestellingen, en interessant genoeg vooral bij de toys die je samen gebruikt. Je hoorde destijds vaak mensen klagen over hoe zwaar het was om opeens 24 uur per dag overgeleverd te zijn aan je partner, maar de bestellingen bij Willie.nl vertelden een veel vrolijker verhaal.", aldus Jacqueline Albers van Willie.nl

Het is nog niet duidelijk of Corona ook voor een baby boom heeft gezorgd, maar het heeft in ieder geval een flinke impuls gegeven aan het seksleven van veel mensen. “We hebben veel nieuwe klanten gekregen die nog niet eerder een toy hadden gekocht en tijdens Corona willie.nl wisten te vinden. Terwijl op straat 1,5m afstand werd aangehouden, werd de afstand tussen mensen in hun slaapkamer juist veel kleiner. De erotische spelletjes waarbij je elkaar beter leert kennen, waren niet aan te slepen.” zegt Albers.

Doordat Tinder ook op een laag pitje stond tijdens de lockdown, waren er duidelijk minder condooms en SOA testen nodig. De afname van one-night stands zorgde in de single doelgroep echter wel voor een flinke toename in de verkoop van seksspeeltjes die met name alleen gebruikt worden, zoals clitoris stimulerende vibrators (Satisfyers) bij de vrouwen en masturbators (Fleshlights) bij de mannen.

Shopping Awards
De grote waardering van klanten tijdens die intense periode (knipoog) is vertaald naar een award. Op 17 september vonden in Noordwijk aan Zee de Shopping Awards 2020 plaats en is Willie.nl beloond met een zilveren Shopping Award in de categorie 'Persoonlijke Verzorging'. "Klanten waarderen ons al veel langer hoor, dat is niet pas vanaf de Lockdown," zegt Albers. "Al vanaf de oprichting, 10 jaar geleden, heeft Willie.nl service en klantgerichtheid hoog in het vaandel en het is mooi dat we daar nu een concreet bewijs van op de schoorsteenmantel kunnen zetten."

Een Shopping Award blijkt voor Albers vooral inspiratie om het nóg beter te doen. "Klantenservice is in onze branche heel persoonlijk - vanaf dag één hebben we geïnvesteerd in de relatie met onze klanten. Daarom zijn veel van onze klanten ook zo loyaal. Je hebt met je nieuwe Womanizer toch een andere band dan met je nieuwe broodrooster of bladblazer. We horen vaak dat men onze toon, met een vleugje humor, kan waarderen. Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld onze bezorgoptie ‘niet bij de buren bezorgen’. Die was tijdens de lockdown trouwens onverminderd populair, ondanks dat de meeste mensen natuurlijk gewoon thuis waren en hun pakket zelf in ontvangst konden nemen," vertelt Albers.


03.04.2019

CLS Healthcare op de Adult-Care Expo

Een nieuw jaar, een nieuwe stand van CLS Healthcare op de Adult-Care Expo in Shanghai! Na het grote succes van het eerste bezoek vorig jaar kan onze aanwezigheid niet ontbreken. Dit jaar neemt CLS de inspiratie en ervaringen van de vorige editie mee om een verbeterde stand te presenteren op de Expo.

Het team neemt dit jaar nog méér producten mee naar de Expo. Om de Dutch Spirit zo goed mogelijk tentoon te stellen worden er maar liefst zes merken meegenomen om te presenteren. In onze branche is de ADC Expo een van de grootste beurzen ter wereld. De kans en mogelijkheid om hier te mogen staan nemen we dus met twee handen aan. Hierom gaan we er voor zorgen dat de stand beter, mooier en nog meer inspiratie opwekkende gevoelens oproept ten opzichte van vorig jaar. Daarom staat er dit jaar een knallende verrassing te wachten voor de bezoekers.

Ben je benieuwd naar hoe het eruit gaat zien? Vergeet dan niet onze sociale kanalen te volgen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en de grote onthulling.

Wil je een afspraak maken bij de stand? Mail dan naar Rits Douwes voor meer informatie.
21.09.2018

CLS Healthcare in de Twinkle100
Op 20 september werd tijdens een feestelijk ontbijt de Twinkle100 gelanceerd, waar tussen giganten als bol.com en Amazon ook CLS Healthcare in staat.

De Twinke100 is een overzicht van de grootste online verkopers van Nederland, op basis van hun Nederlandse internetomzet in het jaar 2017. De redactie van Twinkle werkt voor het onderzoek samen met het Centre for Market Insights (CMI) van de Hogeschool van Amsterdam.

‘Niet alleen de top 10 van de Twinkle100 is interessant’, zegt hoofdredacteur Arjan van Oosterhout. ‘We telden dit jaar tweehonderd online retailers met meer dan 5 miljoen euro Nederlandse webomzet. Vorig jaar lag de ondergrens voor opname nog op 3,1 miljoen euro. Het is dus een hele opgave om de publicatie binnen te dringen.’

Een bevestiging dat we met CLS Healthcare goed bezig zijn. En de consument ook, als het erom gaat om het een beetje spannend en gezellig te maken in de Nederlandse slaapkamers.
04.07.2018

Jacqueline in De Telegraaf

Jacqueline over de invloed van Tinder, groeiende vrouwenemancipatie onder jongeren, en waarom een onderzoeksteam de verkoop van condooms en sextoys onder de loep neemt.
Lees het hele artikel
13.06.2018

Interview met Rits Douwes

Interview met Rits Douwes (CLS Wholesale) over de geschiedenis van ons bedrijf, onze merken en zijn kijk op onze plannen voor de toekomst.
https://www.ean-online.com/read-online/
30.05.2018

ADC Expo 2018

De ADC Expo 2018 was voor CLS Healthcare de eerste keer op de beurs van Shanghai. Rits Douwes van CLS Wholesale: ‘Het was een bevestiging van ons vermoeden: je kan een hoop doen vanuit je veilige kantoor achter de duinen, maar ergens in levende lijve rondlopen blijft toch een ongeëvenaarde ervaring.”

Die ervaring was niet alleen productief, maar ook inspirerend en leerzaam. Rits: “Geweldig om zoveel mensen met zoveel verschillende achtergronden te spreken. Die interesse in CLS Healthcare, en in onze merken Safe, Willie Toys, Pleasurelab, en Explicit Blue voelt goed; van de feedback die je vanuit een andere invalshoek krijgt word je alleen maar beter. Vanaf deze plek wil ik graag al onze bezoekers bedanken. We gaan nu aan de slag met de opvolging van onze nieuwe contacten en een snelle uitbreiding van ons internationale portfolio. We kunnen nu al niet wachten op de editie van 2019!’
17.04.2018

Pleasure Academy nu ook als Podcast

De vlogs die Linda de Munck samen met anderen maakt voor onze Pleasure Academy voorzien duidelijk in een behoefte, zo laten de hoeveelheid views zien. Het past daarnaast goed in de visie van CLS Healthcare om op een openminded manier te praten over seksualiteit en alles wat daar mee te maken heeft.

Om over bepaalde onderwerpen nog iets meer de diepte in te kunnen gaan, komt er naast de vlogs ook een podcast van Pleasure Academy. Die duren over het algemeen (veel) langer dan een vlog en zijn prima te beluisteren als je iets anders aan het doen bent. Autorijden of de afwas doen en ondertussen iets nuttigs opsteken, wat wil je nog meer?
10.04.2018

CLS Healthcare naar Shanghai

Van 17 t/m 20 mei staat CLS Heathcare op de ADC Expo in Shanghai, één van de grootste beurzen ter werled in onze branche.

Onder de noemer ‘Experience the Dutch Spirit’ gaan we daar zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met onze eigen merken PleasureLab (toys), Safe condoms en Condomfactory condoms. Daarnaast zijn voor de Aziatische markt de Private Label productie van condooms, lubes en gels interessant.
30.03.2018

Willie.nl grijpt ternauwernood naast de Publieksprijs XL van de
Shopping Awards


De nominatie was al heel eervol, maar als je dan zo dichtbij bent wil je hem eigenlijk wel winnen ook, zeker na de overweldigende steun van onze enthousiaste klanten. Uiteindelijk ging in de categorie ‘persoonlijke verzorging’ de prijs naar Online Drogist. Het is ze gegund. Tot volgend jaar!

Bekijk hier de foto’s van de ceremonie: https://shoppingawards.nl/
29.03.2018

Explicit Blue breidt assortiment uit met Desensitizing Cream Explicit Blue is bekend van de tabletten die een gunstige werking hebben op de seksuele gezondheid van mannen – en daarmee als logisch gevolg op de kwaliteit van de erectie.

Onder gebruikers bleek behoefte te zijn aan een middel waarmee het orgasme uitgesteld kan worden – om zo langer van seks te kunnen genieten. Explicit Blue Desensitizing Cream is een logische uitbreiding van het assortiment van Explicit Blue. Het past binnen de missie van Explicit Blue om een positieve bijdrage te leveren aan de seksuele gezondheid en op die manier mensen meer plezier te laten beleven aan seks.
11.12.2017

Condoomfabriek winnaar brons tijdens de Worldwide Logo Design Award

Je koopt een condoom in de eerst plaats voor de uitstekende kwaliteit, maar het is toch ook wel fijn als er een mooi logo op de verpakking staat.

Dat is nu officieel het geval, want het logo van Condoomfabriek won brons tijdens de Worldwide Logo Design Award (WOLDA), een wereldwijde competitie voor logo’s.

Onze welgemeende felicitaties voor ontwerpbureau Di-visie, verantwoordelijk voor het design.

De ontwerpers: 'Van bovenaf zie je een abstracte weergave van een condoom. Maar je ziet ook een dubbel copyright-teken. Dat visualiseert de bescherming. Jij bepaalt, jij bent eigenaar van je lichaam. Het wekt verder de suggestie dat de Condoomfabriek hét patent heeft en daardoor het betrouwbaarst is’.

(We wekken natuurlijk niet alleen de suggestie dat we het betrouwbaarst zijn, dat zijn we ook!)

23.05.2016

Eerste seksspeeltjesprogramma van Nederland online

Willie.nl lanceert nieuw programma ‘Good vibrations’. In dit 6-delige programma, gericht op jongeren, worden sekspeeltjes op een openhartige manier getest en besproken. De eerste aflevering van het programma wordt vanaf maandag 23 mei online uitgezonden op willie.nl/good-vibrations.

Er rust vaak een taboe op seksspeeltjes, maar dat is helemaal niet nodig. De apparaatjes zorgen voor pure stimulatie; ‘Good vibrations’ dus. In het gelijknamige nieuwe programma van Willie.nl wordt de wondere wereld van de vibrerende hulpstukken onder de loep genomen.

In elke aflevering wordt een ander speeltje voorgelegd aan drie stellen en twee vriendinnen. In relaxte sferen, op een fijne bank met een drankje in de hand vertellen de testpersonen over hun ervaringen met het desbetreffende genotsapparaat.

Het amateurpanel, bestaande uit lovers en vriendinnen, neemt de kijker mee vanaf de eerste indruk tot de eindconclusie. De panelleden hebben rode wangetjes en giechelen een eind weg bij het vertellen over hun ervaringen.



De eerste toy die aan bod komt is de Womanizer Pro.



Met Good Vibrations worden jongeren geïnformeerd over de nieuwste en beste speeltjes en je krijgt een eerlijk beeld van hoe de gadgets presteren en aanvoelen.

NOOT VOOR DE PERS, NIET BESTEMD VOOR PUBLICATIE

Het Format: In "Good Vibrations" bespreken we verschillende spannende producten die de dames/jonge stellen thuis uit proberen. Van massageolie tot vibrator en van partner artikelen tot aan elektronische stimulatie; alles komt aan bod. Alles wordt in stijl gedaan, maar natuurlijk wel met een knipoog!

Met een vast panel - bestaande uit een leuke groep (carrière)vrouwen of jonge stellen van verschillende leeftijden - gaan we elke week een product testen. Vervolgens delen de dames en heren hun bevindingen van de week.

Wat vinden Stephanie en Gabor (stel) van de Womanizer en hoe heeft Yasmin (vlogster 24) dit ervaren?

Afleveringen: 6
  • Elke aflevering een nieuw product
  • Lengte video: 4-5 minuten.

Good vibrations is een productie van Willie.nl (onderdeel van CLS Healthcare BV) in samenwerking met Towel media. Good vibrations gaat op 24 mei 2016 in première op Willie.nl en de bijbehorende social media.

https://www.willie.nl/good-vibrations

https://www.willie.nl/good-vibrations/en

Trailers Good vibrations:

Trailer 1
Trailer 2
Trailer 3
Trailer 4
Trailer 5

De content is vrij inzetbaar voor onze media partners.

Het format is gericht op de doelgroep: Jonge Digitalen, 18-35 jaar, die met name video content bekijken op het internet. Bedien jij deze doelgroep? Dan is deze content waarschijnlijk geschikt voor jou.

Mocht je interesse hebben, stuur dan snel een mail naar [email protected]

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jacqueline Texidor
CLS Healthcare
Maziestraat 22A
2514 GT Den Haag
Telefoon: 070 3600248
[email protected]
www.willie.nl
www.clshealthcare.nl
Willie.nl is onderdeel van CLS Healthcare BV.
12.02.2016

CLS Healthcare bij New Business Radio

“Deze woensdagmiddag schoven Jacqueline Texidor en Florian Albers van CLS Healthcare aan als hoofdgast in Let’s talk Business! Zij gaven voor ons opvallende ins en outs over de innovatieve business waar ze zich in bevinden! Met labels als Willie.nl, Condoomfabriek.nl en Shespot bevinden zij zich in een dynamische commerce business, waar zowel over de producten als over verschillende community's veel te vertellen valt! Jacqueline en Florian, dank voor jullie komst en uiteraard bedankt voor de leuke/gezellige goodiebags!”

New Business Radio

19.01.2016

Condoomfabriek.nl overgenomen door Willie.nl CLS Healthcare BV, moederbedrijf van Condoomfabriek.nl en condoommerk Safe, is overgenomen door Willie.nl. Zowel Willie.nl als Condoomfabriek.nl zijn pure-players in de markt voor online verkoop van condooms, lingerie en seksspeeltjes.

Het in Nijmegen gevestigde CLS Healthcare is in 2005 opgericht en is één van de grotere spelers in Nederland voor de online verkoop van condooms. Condoomfabriek.nl is met name onder jongeren een begrip en heeft een uitgebreid assortiment aan condooms, waaronder het Condoomfabriek huismerk en het premium condoommerk Safe.

Willie.nl, opgericht in 2010, is in enkele jaren uitgegroeid tot een bekende naam en staat in de top 3 van Nederlandse erotische webwinkels.

‘Terwijl Christine le Duc gisteren bekend heeft gemaakt om 13 winkels te sluiten, kennen wij elk jaar prachtige groeicijfers’, aldus directeur Jacqueline Texidor van Willie.nl. ‘Door de overname van Condoomfabriek.nl en Safe.nl verwachten we nog meer schaalvoordeel te krijgen en ons assortiment verder te kunnen uitbreiden.’

Naar verwachting gaan CLS Healthcare en Willie.nl dit jaar een gezamenlijke omzet van 5 miljoen euro behalen. Bij de overname zijn tevens een tiental premium domeinnamen overgegaan, waaronder Condooms.nl, Zelftest.nl en Vibrator.nl.
Contactgegevens CLS Healthcare
Maziestraat 22A
2514 GT Den Haag
Telefoon: +31 (0)70-360 02 48
E-mail: [email protected]

KvK: 24376677
BTW: NL814607664B01

Blog
Instagram
Facebook