Nieuws
03.04.2019

CLS Healthcare op de Adult-Care Expo

Een nieuw jaar, een nieuwe stand van CLS Healthcare op de Adult-Care Expo in Shanghai! Na het grote succes van het eerste bezoek vorig jaar kan onze aanwezigheid niet ontbreken. Dit jaar neemt CLS de inspiratie en ervaringen van de vorige editie mee om een verbeterde stand te presenteren op de Expo.

Het team neemt dit jaar nog méér producten mee naar de Expo. Om de Dutch Spirit zo goed mogelijk tentoon te stellen worden er maar liefst zes merken meegenomen om te presenteren. In onze branche is de ADC Expo een van de grootste beurzen ter wereld. De kans en mogelijkheid om hier te mogen staan nemen we dus met twee handen aan. Hierom gaan we er voor zorgen dat de stand beter, mooier en nog meer inspiratie opwekkende gevoelens oproept ten opzichte van vorig jaar. Daarom staat er dit jaar een knallende verrassing te wachten voor de bezoekers.

Ben je benieuwd naar hoe het eruit gaat zien? Vergeet dan niet onze sociale kanalen te volgen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en de grote onthulling.

Wil je een afspraak maken bij de stand? Mail dan naar Rits Douwes voor meer informatie.
21.09.2018

CLS Healthcare in de Twinkle100
Op 20 september werd tijdens een feestelijk ontbijt de Twinkle100 gelanceerd, waar tussen giganten als bol.com en Amazon ook CLS Healthcare in staat.

De Twinke100 is een overzicht van de grootste online verkopers van Nederland, op basis van hun Nederlandse internetomzet in het jaar 2017. De redactie van Twinkle werkt voor het onderzoek samen met het Centre for Market Insights (CMI) van de Hogeschool van Amsterdam.

‘Niet alleen de top 10 van de Twinkle100 is interessant’, zegt hoofdredacteur Arjan van Oosterhout. ‘We telden dit jaar tweehonderd online retailers met meer dan 5 miljoen euro Nederlandse webomzet. Vorig jaar lag de ondergrens voor opname nog op 3,1 miljoen euro. Het is dus een hele opgave om de publicatie binnen te dringen.’

Een bevestiging dat we met CLS Healthcare goed bezig zijn. En de consument ook, als het erom gaat om het een beetje spannend en gezellig te maken in de Nederlandse slaapkamers.
04.07.2018

Jacqueline in De Telegraaf

Jacqueline over de invloed van Tinder, groeiende vrouwenemancipatie onder jongeren, en waarom een onderzoeksteam de verkoop van condooms en sextoys onder de loep neemt.
Lees het hele artikel
13.06.2018

Interview met Rits Douwes

Interview met Rits Douwes (CLS Wholesale) over de geschiedenis van ons bedrijf, onze merken en zijn kijk op onze plannen voor de toekomst.
https://www.ean-online.com/read-online/
30.05.2018

ADC Expo 2018

De ADC Expo 2018 was voor CLS Healthcare de eerste keer op de beurs van Shanghai. Rits Douwes van CLS Wholesale: ‘Het was een bevestiging van ons vermoeden: je kan een hoop doen vanuit je veilige kantoor achter de duinen, maar ergens in levende lijve rondlopen blijft toch een ongeëvenaarde ervaring.”

Die ervaring was niet alleen productief, maar ook inspirerend en leerzaam. Rits: “Geweldig om zoveel mensen met zoveel verschillende achtergronden te spreken. Die interesse in CLS Healthcare, en in onze merken Safe, Willie Toys, Pleasurelab, en Explicit Blue voelt goed; van de feedback die je vanuit een andere invalshoek krijgt word je alleen maar beter. Vanaf deze plek wil ik graag al onze bezoekers bedanken. We gaan nu aan de slag met de opvolging van onze nieuwe contacten en een snelle uitbreiding van ons internationale portfolio. We kunnen nu al niet wachten op de editie van 2019!’
17.04.2018

Pleasure Academy nu ook als Podcast

De vlogs die Linda de Munck samen met anderen maakt voor onze Pleasure Academy voorzien duidelijk in een behoefte, zo laten de hoeveelheid views zien. Het past daarnaast goed in de visie van CLS Healthcare om op een openminded manier te praten over seksualiteit en alles wat daar mee te maken heeft.

Om over bepaalde onderwerpen nog iets meer de diepte in te kunnen gaan, komt er naast de vlogs ook een podcast van Pleasure Academy. Die duren over het algemeen (veel) langer dan een vlog en zijn prima te beluisteren als je iets anders aan het doen bent. Autorijden of de afwas doen en ondertussen iets nuttigs opsteken, wat wil je nog meer?
10.04.2018

CLS Healthcare naar Shanghai

Van 17 t/m 20 mei staat CLS Heathcare op de ADC Expo in Shanghai, één van de grootste beurzen ter werled in onze branche.

Onder de noemer ‘Experience the Dutch Spirit’ gaan we daar zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met onze eigen merken PleasureLab (toys), Safe condoms en Condomfactory condoms. Daarnaast zijn voor de Aziatische markt de Private Label productie van condooms, lubes en gels interessant.
30.03.2018

Willie.nl grijpt ternauwernood naast de Publieksprijs XL van de
Shopping Awards


De nominatie was al heel eervol, maar als je dan zo dichtbij bent wil je hem eigenlijk wel winnen ook, zeker na de overweldigende steun van onze enthousiaste klanten. Uiteindelijk ging in de categorie ‘persoonlijke verzorging’ de prijs naar Online Drogist. Het is ze gegund. Tot volgend jaar!

Bekijk hier de foto’s van de ceremonie: https://shoppingawards.nl/
29.03.2018

Explicit Blue breidt assortiment uit met Desensitizing Cream Explicit Blue is bekend van de tabletten die een gunstige werking hebben op de seksuele gezondheid van mannen – en daarmee als logisch gevolg op de kwaliteit van de erectie.

Onder gebruikers bleek behoefte te zijn aan een middel waarmee het orgasme uitgesteld kan worden – om zo langer van seks te kunnen genieten. Explicit Blue Desensitizing Cream is een logische uitbreiding van het assortiment van Explicit Blue. Het past binnen de missie van Explicit Blue om een positieve bijdrage te leveren aan de seksuele gezondheid en op die manier mensen meer plezier te laten beleven aan seks.
11.12.2017

Condoomfabriek winnaar brons tijdens de Worldwide Logo Design Award

Je koopt een condoom in de eerst plaats voor de uitstekende kwaliteit, maar het is toch ook wel fijn als er een mooi logo op de verpakking staat.

Dat is nu officieel het geval, want het logo van Condoomfabriek won brons tijdens de Worldwide Logo Design Award (WOLDA), een wereldwijde competitie voor logo’s.

Onze welgemeende felicitaties voor ontwerpbureau Di-visie, verantwoordelijk voor het design.

De ontwerpers: 'Van bovenaf zie je een abstracte weergave van een condoom. Maar je ziet ook een dubbel copyright-teken. Dat visualiseert de bescherming. Jij bepaalt, jij bent eigenaar van je lichaam. Het wekt verder de suggestie dat de Condoomfabriek hét patent heeft en daardoor het betrouwbaarst is’.

(We wekken natuurlijk niet alleen de suggestie dat we het betrouwbaarst zijn, dat zijn we ook!)

23.05.2016

Eerste seksspeeltjesprogramma van Nederland online

Willie.nl lanceert nieuw programma ‘Good vibrations’. In dit 6-delige programma, gericht op jongeren, worden sekspeeltjes op een openhartige manier getest en besproken. De eerste aflevering van het programma wordt vanaf maandag 23 mei online uitgezonden op willie.nl/good-vibrations.

Er rust vaak een taboe op seksspeeltjes, maar dat is helemaal niet nodig. De apparaatjes zorgen voor pure stimulatie; ‘Good vibrations’ dus. In het gelijknamige nieuwe programma van Willie.nl wordt de wondere wereld van de vibrerende hulpstukken onder de loep genomen.

In elke aflevering wordt een ander speeltje voorgelegd aan drie stellen en twee vriendinnen. In relaxte sferen, op een fijne bank met een drankje in de hand vertellen de testpersonen over hun ervaringen met het desbetreffende genotsapparaat.

Het amateurpanel, bestaande uit lovers en vriendinnen, neemt de kijker mee vanaf de eerste indruk tot de eindconclusie. De panelleden hebben rode wangetjes en giechelen een eind weg bij het vertellen over hun ervaringen.



De eerste toy die aan bod komt is de Womanizer Pro.



Met Good Vibrations worden jongeren geïnformeerd over de nieuwste en beste speeltjes en je krijgt een eerlijk beeld van hoe de gadgets presteren en aanvoelen.

NOOT VOOR DE PERS, NIET BESTEMD VOOR PUBLICATIE

Het Format: In "Good Vibrations" bespreken we verschillende spannende producten die de dames/jonge stellen thuis uit proberen. Van massageolie tot vibrator en van partner artikelen tot aan elektronische stimulatie; alles komt aan bod. Alles wordt in stijl gedaan, maar natuurlijk wel met een knipoog!

Met een vast panel - bestaande uit een leuke groep (carrière)vrouwen of jonge stellen van verschillende leeftijden - gaan we elke week een product testen. Vervolgens delen de dames en heren hun bevindingen van de week.

Wat vinden Stephanie en Gabor (stel) van de Womanizer en hoe heeft Yasmin (vlogster 24) dit ervaren?

Afleveringen: 6
  • Elke aflevering een nieuw product
  • Lengte video: 4-5 minuten.

Good vibrations is een productie van Willie.nl (onderdeel van CLS Healthcare BV) in samenwerking met Towel media. Good vibrations gaat op 24 mei 2016 in première op Willie.nl en de bijbehorende social media.

https://www.willie.nl/good-vibrations

https://www.willie.nl/good-vibrations/en

Trailers Good vibrations:

Trailer 1
Trailer 2
Trailer 3
Trailer 4
Trailer 5

De content is vrij inzetbaar voor onze media partners.

Het format is gericht op de doelgroep: Jonge Digitalen, 18-35 jaar, die met name video content bekijken op het internet. Bedien jij deze doelgroep? Dan is deze content waarschijnlijk geschikt voor jou.

Mocht je interesse hebben, stuur dan snel een mail naar [email protected]

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jacqueline Texidor
CLS Healthcare
Maziestraat 22A
2514 GT Den Haag
Telefoon: 070 3600248
[email protected]
www.willie.nl
www.clshealthcare.nl
Willie.nl is onderdeel van CLS Healthcare BV.
12.02.2016

CLS Healthcare bij New Business Radio

“Deze woensdagmiddag schoven Jacqueline Texidor en Florian Albers van CLS Healthcare aan als hoofdgast in Let’s talk Business! Zij gaven voor ons opvallende ins en outs over de innovatieve business waar ze zich in bevinden! Met labels als Willie.nl, Condoomfabriek.nl en Shespot bevinden zij zich in een dynamische commerce business, waar zowel over de producten als over verschillende community's veel te vertellen valt! Jacqueline en Florian, dank voor jullie komst en uiteraard bedankt voor de leuke/gezellige goodiebags!”

New Business Radio

19.01.2016

Condoomfabriek.nl overgenomen door Willie.nl CLS Healthcare BV, moederbedrijf van Condoomfabriek.nl en condoommerk Safe, is overgenomen door Willie.nl. Zowel Willie.nl als Condoomfabriek.nl zijn pure-players in de markt voor online verkoop van condooms, lingerie en seksspeeltjes.

Het in Nijmegen gevestigde CLS Healthcare is in 2005 opgericht en is één van de grotere spelers in Nederland voor de online verkoop van condooms. Condoomfabriek.nl is met name onder jongeren een begrip en heeft een uitgebreid assortiment aan condooms, waaronder het Condoomfabriek huismerk en het premium condoommerk Safe.

Willie.nl, opgericht in 2010, is in enkele jaren uitgegroeid tot een bekende naam en staat in de top 3 van Nederlandse erotische webwinkels.

‘Terwijl Christine le Duc gisteren bekend heeft gemaakt om 13 winkels te sluiten, kennen wij elk jaar prachtige groeicijfers’, aldus directeur Jacqueline Texidor van Willie.nl. ‘Door de overname van Condoomfabriek.nl en Safe.nl verwachten we nog meer schaalvoordeel te krijgen en ons assortiment verder te kunnen uitbreiden.’

Naar verwachting gaan CLS Healthcare en Willie.nl dit jaar een gezamenlijke omzet van 5 miljoen euro behalen. Bij de overname zijn tevens een tiental premium domeinnamen overgegaan, waaronder Condooms.nl, Zelftest.nl en Vibrator.nl.
Contactgegevens CLS Healthcare
Maziestraat 22A
2514 GT Den Haag
Telefoon: +31 (0)70-360 02 48
E-mail: [email protected]

KvK: 24376677
BTW: NL814607664B01

Blog
Instagram
Facebook